برای تماشای ویدیوهای 4K ممکن است به زودی نیاز داشته باشید که مشترک YouTube Premium باشید
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

بر اساس اسکرین شات های ارسال شده توسط کاربران در توییتر و ردیت، یوتیوب ممکن است تماشای ویدیوها با کیفیت 4K را در این پلتفرم منحصر به مشترکین YouTube Premium کند.

ویژگی عمومی YouTube 1
در Reddit (1،2) و توییتر، برخی از کاربران اخیراً متوجه شده‌اند که در iOS و احتمالاً در سایر پلتفرم‌ها نیز، YouTube اکنون می‌گوید که برای تماشای ویدیوها با کیفیت 4K، کاربر باید یک مشترک YouTube Premium باشد که پرداخت می‌کند. . همه کاربران نمی بینند که گزینه کیفیت 4K در پشت دیوار پرداخت یوتیوب مسدود شده است، و مشخص نیست که آیا یوتیوب قصد دارد با این کار پیش برود یا خیر.

بنابراین، پس از آزمایش حداکثر 12 آگهی در یوتیوب برای کاربران غیر Premium، اکنون برخی از کاربران گزارش دادند که فقط برای تماشای ویدیوها در 4K باید یک حساب Premium نیز دریافت کنند. pic.twitter.com/jJodoAxeDp — Alvin (@sondesix) 1 اکتبر 2022


یک طرح استاندارد YouTube Premium در ایالات متحده 11.99 دلار هزینه دارد تعویض باتری آیفون در کرج و شامل ویدیوهای بدون آگهی، پخش پس‌زمینه و امکان دانلود ویدیوها برای مشاهده آفلاین است. ما برای اظهار نظر در مورد کیفیت ویدیوی 4K که احتمالاً به یکی از ویژگی‌های YouTube Premium تبدیل می‌شود، با YouTube تماس گرفته‌ایم و اگر پاسخی شنیدیم، این مقاله را به‌روزرسانی خواهیم کرد.





:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: